.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با دخالت استاندار ؛
مشکل فروشگاه رفاه ساری رفع شد
شهرداری باید در همان زمان که اقدام به اختصاص زمین جهت راه اندازی فروشگاه رفاه کرد، مقدمات واگذاری زمین را هم فراهم کرده بود...
مشکل فروشگاه رفاه ساری رفع شد

مشکل مدیران فروشگاه رفاه و شهرداری ساری با ورود استاندار مازندران به سرانجام رسید.

به گزارش مهر، سید علی اکبر طاهایی ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی مشکلات فروشگاه رفاه ساری در استانداری مازندران گفت : سیاست تاسیس فروشگاه رفاه در دولت وقت بر مبنای خدمات رسانی به مردم و تشکیل صنعت بسته بندی بود.

وی با اشاره به اینکه فروشگاه رفاه ساری به دلیل محدودیت زمین در قسمتی از زمین حاشیه ارک ساری احداث شد، افزود: پارک تنها مارک شهرداری در چند سال اخیر بود و به تازگی سد لاستیکی هم افتتاح شده است.

طاهایی با اشاره به رفاه مردم و رسیدن به صنعت بسته بندی در سیاستهای تاسیس فروشگاه رفاه اظهار داشت: با این شیوه فروشگاه داری صرفه اقتصادی چندانی ندارد.

وی با بیان اینکه حساسیت اعضای شورای شهر جهت صیانت از حقوق شهروندی قابل تحسین است، تصریح کرد: شهرداری باید در همان زمان که اقدام به اختصاص زمین جهت راه اندازی فروشگاه رفاه کرد، مقدمات واگذاری زمین را هم فراهم کرده بود.

طاهایی با اشاره به عدم روانه برخی ساختمانهای دولتی در شهر یادآور شد: متاسفانه یک بداخلاقی اداری باعث شده تا برخی دولتی ها خود را ملزم به گرفتن روانه جهت احداث ساختمان نکنند.

وی با بیان اینکه تصمیمات استانداران قبلی در خصوص فروشگاه رفاه باید محترم شمرده شود، گفت: حقوق شهرداری هم باید استیفا شود.

طاهایی خاطرنشان کرد: موضع استانداری در خصوص فروشگاه رفاه بر مبنای تصمیمات اتخاذ شده استاندار وقت است.

وی افزود: شهرداری پارلمان محلی و متولی امور شهری است و باید از حقوق شهرداری دفاع کند.

به گزارش مهر، شهرداری ساری دارای مبلغ پنج میلیون و 700 هزار سهم در فروشگاه رفاه ساری است و با توجه به اینکه شهردار ساری عنوان کرده که مبلغ ریالی سهم را می خواهند قرار شد تا مدیرعامل فروشگاه رفاه با فروش سهام شهرداری ساری مبلغ سهام و سود سهام را از سال 74 محاسبه کرده و به شهرداری پرداخت کند.

استاندار مازندران مقرر کرد که مسئولان فروشگاه رفاه تا 15 آبان ماه جاری پرونده فروشگاه رفاه و سهم شهرداری را نهایی کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.